clothes

lace long dress_레이스 롱 드레스_여성 드레스




/SIMS4 CC/

빈티지 드레스 느낌의 쇼핑몰을 우연히 보고 꽂혀버렸습니다.
그런 느낌 내고 싶었는데 앞뒤가 잘나온 레퍼런스를 
찾기가 참 힘들더군요 ㅠㅠ
그래서 그냥 웨딩 드레스도 아니고 잠옷도 아니고
그렇다고 빈티지도 아니고ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
어정쩡한 드레스가 되어버렸네요 ㅋㅋㅋㅋ
잠옷으로 쓰셔도 되고 머리장식하셔서 웨딩드레스로 쓰셔요 ㅠㅠㅠ

/무단 수정, 재업로드 금지/
/Do not re-edit and re-upload/
/댓글은 큰 힘이 됩니다/
/Please comment below/








About Jeong marigold

/I'm Korean.my ENGLISH is not good./ sorry! I'm too busy. so I can't accept the request and some of the question. I can't handle it./ Always keep the latest version of the Sims. If you have the Piracy Sims, That is mostly not the latest version. so, Items can not show up./ Please refer to the TOU in the bottom gadgets./

1 개의 댓글:




Powered by Blogger.